Een top, begot!

Het vervolgverhaal laat zoals gezegd hier niet lang op zich wachten.

Een top begot. Meteen na het naaien van de jurk variant van het P4P sweatheart patroon knipte ik twee stofjes voor twee topjes.

Enfin, dat klinkt wel heel vlotjes als ik het zo vertel. Het ging meer zo: ik maakte de jurk, was direct overtuigd van de pasvorm en bedacht me dat ik nog wel tops kon gebruiken. Ik ging naar de winkel en kocht van twee verschillende stofjes, 1 meter stof. Want zo dacht ik, een zwierjurk kreeg ik uit 2meter, dan moet het topje zeker uit een meterke gaan. U leest hierin al dat dat niet het geval is.

Daar kwam ik echter achter op een naaidag… Ik nam de twee stofjes en mijn patroon mee om er daar achter te komen dat dat niet lukte. Ah nee, peplum… De basis is namelijk hetzelfde. U hebt voor deze top dus 2 meter nodig, laat het een waarschuwing zijn. 😉 Enfin, veel gebabbeld die (naai)dag.

Maar… ze zijn gestikt geraakt. Halleujah! En maar goed, want net zoals de jurk, ook fan van de top!

Picture time (dit liet nog eens 4 weken op zich wachten, over vlot gesproken)! 🙂

IMG_3645

IMG_3654

IMG_3656

IMG_3640

IMG_3658

Liefs Kelli xXx
Tussenstand: LMV – Others: 3-8

 

 

5 gedachtes over “Een top, begot!

  1. Pingback: Sweetheart, part 3 | KelliSews

Plaats een reactie