Chess

Ik heb hem niet gedwongen, eerlijk waar niet. Ik mocht hem uit vrije wil gebruiken als blogmodel. U ziet mijn broer (18jaar) die een chess sweater (LMV) showed. Blijkbaar is dat toch wel cool, grote zus die kleren maakt. Alleen vroeg hij wel of ik geen logo kon opzetten. Van Tommy Hilger ofzo. Toch niet zo cool dus 😉

20160508_125220.jpg

20160508_125232.jpg

20160508_125240.jpg

20160508_125252.jpg

20160508_125309.jpg

Voor de oplettende lezer, ja zijn zakdoek steekt uit zijn broek.  Pollen en allergiën, u kent dat wel. Misschien ook niet, dan ben ik zeer blij voor u! Jullie willen vast nog weten vanwaar de stof komt? Hier moet je zijn.

Liefs Kelli, xXx

6 gedachtes over “Chess

  1. Heel leuk! Mooie stofkeuze ook 🙂 Ik maakte de Chess sweater ook net voor mijn vriend 🙂 En inderdaad, unieke kleding naaien is toch zo saai nog niet bij de jeugd van tegenwoordig 😉

    • Ja, die van jou met de gitaren is ook leuk! Ik moest wel lachen met de opmerking over de stof 😉 natuurlijk zijn er hippe stofjes! Hij heeft nu eentje gevraagd met een grote “K” op de plaats waar het logo zou moeten. Ik denkt dat hij een trend wilt starten 😉

    • Jij en je oog voor detail 😉 ja schoenen, dat heeft het ventje niet. Nee, hij zat te studeren en ik heb hem naar buiten gejaagd 😀 nog iets, zijn sokken zeggen dan wel vrijdag maar euhm, het was zondag 😮 :o!!

Plaats een reactie